Promocje
Centrala Z-Wave ZIPABOX Zipato
Centrala Z-Wave ZIPABOX Zipato
984,00 zł 798,00 zł
szt.
Fibaro The Button Orange FGPB-101-8
Fibaro The Button Orange FGPB-101-8
219,00 zł 185,00 zł
szt.
Czujnik bezprzewodowy otwarcia okna/drzwi Z-Wave DSB29
Czujnik bezprzewodowy otwarcia okna/drzwi Z-Wave DSB29
205,00 zł 185,00 zł
szt.
Panel sterowania gestami Fibaro Swipe - White
Panel sterowania gestami Fibaro Swipe - White
599,00 zł 493,00 zł
szt.
Z-Stick PlusGEN5 USB new Z-Wave Aeotec
Z-Stick PlusGEN5 USB new Z-Wave Aeotec
250,00 zł 210,00 zł
Moduł sterowania rolet. Fibaro FGRM-222/ Shutter 3
Moduł sterowania rolet. Fibaro FGRM-222/ Shutter 3
284,00 zł 215,00 zł
szt.
Centrala Z-Wave VERA EDGE
Centrala Z-Wave VERA EDGE
800,00 zł 525,00 zł
szt.
Czujnik bezprzewodowy dymu Z-Wave SF812
Czujnik bezprzewodowy dymu Z-Wave SF812
215,00 zł 175,00 zł
szt.
Czujnik bezprzewodowy zalania Z-Wave ST812
Czujnik bezprzewodowy zalania Z-Wave ST812
219,00 zł 175,00 zł
szt.
Moduł ściemniacza Fibaro FGD-212 Dimmer2
Moduł ściemniacza Fibaro FGD-212 Dimmer2
284,00 zł 215,00 zł
szt.
Moduł sterowania Fibaro LED FGRGBWM-441
Moduł sterowania Fibaro LED FGRGBWM-441
284,00 zł 215,00 zł
szt.
Stacja meteorologiczna Z-Weather+ Z-WAVE
Stacja meteorologiczna Z-Weather+ Z-WAVE
861,00 zł 750,00 zł
Bestsellery
Moduł sterowania rolet Nano Shutter
Moduł sterowania rolet Nano Shutter
239,00 zł
szt.
Czujnik temperatury Fibaro FGBRS-001
Czujnik temperatury Fibaro FGBRS-001
84,99 zł
szt.
Centrala Z-Wave VERA EDGE
Centrala Z-Wave VERA EDGE
800,00 zł 525,00 zł
szt.
Czujnik bezprzewodowy wielofunkcyjny Z-Wave ZW100 GEN5
Czujnik bezprzewodowy wielofunkcyjny Z-Wave ZW100 GEN5
246,00 zł 235,00 zł
Mini USB to Z-Wave Plus z-stick Mitsumi WML-C84
Mini USB to Z-Wave Plus z-stick Mitsumi WML-C84
135,00 zł
Z-Stick PlusGEN5 USB new Z-Wave Aeotec
Z-Stick PlusGEN5 USB new Z-Wave Aeotec
250,00 zł 210,00 zł
Moduł sterowania roletami Z-Wave PAN08
Moduł sterowania roletami Z-Wave PAN08
199,00 zł
Moduł ściemniacza Nano Dimmer z pomiarem
Moduł ściemniacza Nano Dimmer z pomiarem
199,00 zł
Moduł elektrozamek Z-wave Plus GEN5
Moduł elektrozamek Z-wave Plus GEN5
245,00 zł
Czujnik temp.i światła Sensative Strips
Czujnik temp.i światła Sensative Strips
240,00 zł
Produkt dnia
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 728855057.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 
W przypadku płatności przelewy24.pl z kwoty zwrotu zostaje potrącona prowizja 1.9%.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@dom-inteligentny.pl lub telefonicznie: 728855057. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Produkty zabezpieczające wejścia jak zamki ze względu na specyfikę bezpieczeństwa, po otwarciu zalakowanych opakowań nie będą możliwe do zwrotu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Adres zwrotu w zakładce kontakt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 8 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.
W przypadku reklamacji produktu który po oględzinach okazał się sprawny produkt zostanie odesłany na adres zwrotny na koszt klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl